COVID-19 en vitamine D – een op bewijzen gebaseerde analyse – Topinterview Prof.Jörg Spitz & Gröber

In de topevenementenreeks Vitamine D met als ondertitel “Samen gezond door de zonloze tijd” geven we een uitgebreid overzicht van alles wat je moet weten over vitamine D. Registreer nu gratis op 👉🏼 🌞 ————————————————- ———————————— Het is weer tijd om kennis te maken met de ervaren micronutriëntenexpert Uwe Ruw om het beste gesprek te ontvangen. De reden: Steeds meer actuele interventiestudies bewijzen een positief effect van vitamine D op het immuunsysteem in het algemeen en ook bij SARS-CoV-2-infecties. Tegelijkertijd moet echter worden opgemerkt: 63 Percentage van alle COVID – 10 – Patiënten lijden aan een vitamine D-tekort. Enerzijds worden de kwetsbare groepen per definitie getroffen door dit tekort, anderzijds leiden bepaalde pandemische maatregelen, zoals meer werk in het thuiskantoor, tot een steeds lagere blootstelling aan de zon bij de algemene bevolking. Samen met Prof. Dr. Jörg Spitz kijkt naar het hoofd van de Academie voor Micronutriëntengeneeskunde, Uwe Gröber, over de laatste onderzoeksresultaten, legt uit waarom de federale regering met deze bevindingen rekening moet houden in haar pandemiestrategie en geeft antwoord op de vraag wat dit allemaal te maken heeft met Thomas Mann's roman “The Magic Mountain” Heeft. Want het is ook waar dat een vitamine D-tekort heel gemakkelijk en goedkoop verholpen kan worden. ————————————————– ———————————– Uwe Gröber is de oprichter en hoofd van de Academie voor Micronutriënten Geneeskunde in Essen. Naast zijn journalistieke werk, onder meer als redacteur van het “Zeitschrift für Orthomolekulare Medizin”, wijdt de apotheker zich ook aan de opleiding en bijscholing van apothekers, artsen en voedingsdeskundigen. Gröber is een van de toonaangevende experts op het gebied van micronutriënten in Duitstalige landen. ————————————————– ———————————– 📖 Boeken door Uwe Gröber: 📖 – De belangrijkste voedingssupplementen: het pluspunt voor Uw gezondheid – De kleine bijbel over voedingssupplementen: 👉🏻 – Medicijnen als overvallers van micronutriënten: wat uw arts en apotheker u zouden moeten vertellen: 👉🏻 – Advies voor micronutriënten: een werkboek: 👉🏻 – Micronutriënten: preventietherapie voor metabolische afstemming (voor de schortzak): 👉🏻 – Orthomoleculaire geneeskunde: een gids voor apothekers en artsen: 👉🏻 – Vitamine D – De genezende kracht van de zonnevitamine: 👉🏻 – Corona, influenza & Co. – hoe versterk ik mijn immuunsysteem? – Patiëntadviseur: 👉🏻 ——————————————— —————————————- 📧 U kunt zich hier aanmelden voor de nieuwsbrief Registreer Academie voor Humane Geneeskunde 🎬📽 Meer video's en lezingen, ook in de digitale wereld van AMM 📽🎬 📖📚 Boek aanbevelingen over het onderwerp 📚📖 🍇🌞 Productaanbevelingen🥑🍄 🌏🤝 Netwerkpartners 🤝🌏 ————- ————————————————– ———————- ✅💪 Volg de Academie voor Menselijke Geneeskunde! 💪✅ Website: Facebook: YouTube: —————————————— ——————————————- 🧠🌞 Projecten en initiatieven 🌞🧠 👩‍⚕️ Life-SMS – Leefstijlstrategieën voor multiple sclerose 👨‍⚕️ 🌞 The Sun Alliance 🌞 Website – Facebook – 👴🧠👵 Competentie in plaats van dementie 👵🧠👴 ——————- ————————————————– —————- 🙏 Blijf gezond! 🙏 Jouw AMM-team #Corona #COVID #VitaminD

Top 7 vitamine D-supplementen

vitamine d supplementen de zonvitamine

Vitamines D supplementen Copenhagen ?

Vitaminen D is essentiële voor uw geestelijke en geestelijke gezondheid en heeft een positieve invloed op het immuunsysteem. Te lage vitamines D-Spiegel kan dood lijden aan aantal gezondheidsproblemen. De volgende supplementen

zijn van de beste kwaliteit, betrouwbaar en makkelijk in te nemen.

1. Vitaminen D in extra hoge dosis

Extra hoog kan aarden vitamine D

66 microgram oftewel 2020 IE (Internationale Eenheden, ook wel Internationale Eenheden) per capsule. Zeer geschikt voor like niet eerder een vitamines D supplement heeft gebruikt, en bij like een tekort is vastgesteld. De supplementen kunnen net zo goed als multivitaminen worden gebruikt, ook als bijvoorbeeld al van microgram vitamine D bevat.

Super D3 Extra Kracht 66 mcg vitamine D extra hoog gedoseerde Vitamine D Super D3 Extra Kracht van Vitaminstore bevat maar ran 66 mcg vitamine D3 per softgel. De vitamine D3 in het product bestaat uit Quali®-D vitamine D3. Dit wordt geproduceerd door een van de grootste producenten van vitamine D3. De staatsgarantie voor stabiliteit en kwaliteit van vitamine D3.

 

2. Vitamin D-3 4000 IU /100 µg (vitamine D uit wolvet)

Solgar is een bekende producent van de hoogste kwaliteit supplementen.Solgar Vitamin D-3 4000 IU/100 µg bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

3. Viridian Vitamin D3 (Vegan) 2000 IU (50 µg)

viridian_vitamin-d3-vegan-2000-iu-50-g_800Deze hooggedoseerde vitamine D3 van Viridian is geproduceerd uit veganistische bron (korstmos).Vitamine D zorgt mede voor een goede weerstand en is goed voor de opname van calcium (bot)

 

4. Vitamine D3 Vloeibaar 25 mcg (1000 IE vitamine d druppels)

vitamine-d3-vloeibaar-25-mcg-1000-ie-vitamine-d-druppels_800Deze vitamine D in druppelvorm is zeer geschikt om de dosering naar eigen behoefte aan te passen en voor mensen met slikproblemen.Een flesje van 25 ml levert circa 450 druppels en devitamine D is opgelost in olijfolie.

5. Advanced Vitamin D-3 Immune Complex (vitamine D, vlierbes, zink, Ester-C)

advanced-vitamin-d-3-immune-complex-vitamine-d-vlierbes-zink-ester-c_800Solgar’s Advanced Vitamin D-3 Immune Complex ondersteunt het immuunsysteem (vitamine C, D-3, koper, selenium, zink, vlierbessen) en bevat een combinatie van vitaminen, mineralen en vlierbessen concentraat met anti-oxidatieve (celbeschermende) eigenschappen (vitamine C, selenium, koper en zink).

Boost voor het immuunsysteem

De formule mag het hele jaar door gebruikt worden maar is vooral erg nuttig tijdens de koude, donkere maanden en voor een boost van je weerstand en immuunsysteem.Levert o.a. 25 mcg vitamine D-3 (1000 IE), 200 mg vitamine C (als Ester-C), 7,5 mg zink, 62,5 mcg selenium en 750 mcg koper.Deze formule kan naast elke gewenste multivitamine worden gebruikt.

Vitamine D voor Kinderen

Vitamine D druppels speciaal gedoseerd voor kinderen.Handig om ongemerkt te geven in bv. eten of drinken zodat uw kind toch voldoende binnenkrijgt zonder gedoe van slikken etc.

ViridiKid™ (Vegan) Vitamin D3 400 IU (10µg)

vitamine-d-voor-kinderen_viridikid-vegan-vitamin-d3-400-iu-10g_800

Vitamine D Kauwtabletten

Als u moeite heeft met slikken of u vindt capsules innemen vervelend, dan kunt u kiezen voor handige kauwtabletten.solgar_vitamin-d-3-25-g1000-iu-vitamine-d-kauwtablet_800Solgar Vitamin D-3 25 µg/1000 IU Chewable Tablets bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

Wat is Vitamine D?

Vitamine D behoort tot de essentiële vitamines die je nodig hebt om je lichaam goed te laten functioneren.Officieel is het eigenlijk geen vitamine maar een verzameling van vet oplosbare hormonen die je lichaam zelf kan aanmaken.Dit gebeurt door een proces in het lichaam waar zonlicht voor nodig is, UV licht om precies te zijn.De twee belangrijkste vormen van vitamine D zijn vitamine D2 en vitamine D3.Vitamine D2 is de plantaardige vorm van vitamine D. Vitamine D3, of cholecalcifero l, is de dierlijke vorm.Vitamine D3 is de actieve vorm die vanuit UV licht door onze huid wordt gesynthetiseerd.Ook wanneer je kiest voor vitamine D suppletie, kies dan voor de actieve vorm vitamine D3 omdat die goed opneembaar is in je lichaam.Vitamine D2 is 66% minder efficiënt in het verhogen van de vitamine D waardes in het lichaam. Vitamine D staat bekend als de “zonneschijn” -vitamine.Het is een essentiële in vet oplosbare voedingsstof.Het helpt de botten gezond en sterk te houden, bevordert de celgroei en bevordert de immuunfunctie.Je lichaam neemt vitamine D voornamelijk op door blootstelling aan de zon, hoewel voedingssupplementen en bepaalde voedingsmiddelen ook bronnen van de voedingsstof kunnen zijn.Vitamine D-tekort treedt op wanneer uw lichaam de aanbevolen niveaus niet opneemt.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen ervoor zorgen dat uw botten misvormd, broos of dun worden.Het kan ook leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder:

  • bot verzachting ( osteomalacie )
  • lage botdichtheid ( osteopenie )
  • artrose
  • hartziekte
  • kanker
  • rachitis bij kinderen

Vitamine D en depressie

Studies hebben een verband aangetoond tussen vitamine D-tekort en depressie.Onderzoekers achter een meta-analyse uit 2013 merkten op dat studiedeelnemers met depressie ook lage vitamine D-spiegels hadden.Uit dezelfde analyse bleek dat mensen met een lage vitamine D statistisch gezien een veel groter risico op depressie liepen.De onderzoekers zijn van mening dat, omdat vitamine D belangrijk is voor een gezonde hersenfunctie, onvoldoende voedingsstoffen een rol kunnen spelen bij depressie en andere psychische aandoeningen.Een eerdere 2005studieVertrouwde bron geïdentificeerde vitamine D-receptoren in dezelfde delen van de hersenen die geassocieerd zijn met depressie.

Risicofactoren voor vitamine D-tekort

Beperkte blootstelling aan de zon, levensstijl en leeftijd kunnen bijdragen aan lage vitamine D-spiegels. Blijf lezen om meer te weten te komen over de risicofactoren voor vitamine D-tekort.

Beperkte blootstelling aan de zon

Blootstelling aan zonlicht is voor de meeste mensen de belangrijkste bron van vitamine D.Als u uit de zon blijft of te veel sunblock gebruikt, beperkt u uw blootstelling.Dat kan leiden tot vitamine D-tekort.De hoeveelheid blootstelling aan de zon die u nodig heeft, is afhankelijk van uw klimaat, het tijdstip van de dag en de tijd van het jaar.Mensen met een lichtere huid hebben de neiging vitamine D sneller op te nemen.U heeft mogelijk tussen de 15 minuten en 3 uur blootstelling aan de zon per dag nodig om voldoende vitamine D binnen te krijgen door alleen blootstelling aan de zon.De hoeveelheid blootstelling aan de zon hangt grotendeels af van de tijd van het jaar en uw huidskleur. 

Eetpatroon

Weinig voedingsmiddelen zijn van nature rijk aan vitamine D.Eet meer van deze natuurlijke bronnen van vitamine D om uw inname te verhogen:

  • Zalm
  • Makreel
  • Andere vette vis
  • Visleveroliën
  • Dierlijke vetten
  • Met vitamine D verrijkte voedingsproducten, zoals sinaasappelsap en ontbijtgranen

Als u een veganistisch of vegetarisch dieet volgt, bestaat de kans dat u niet genoeg vitamine D binnenkrijgt.

Als u een donkere huidskleur heeft

Mensen met een donkere huid hebben grotere hoeveelheden melanine, een natuurlijk pigment dat de huid zijn kleur geeft.Melanine vermindert de productie van vitamine D in de huid.Een onderzoek uit 2006 wees uit dat vitamine D-tekort in de Verenigde Staten vaker voorkomt bij Afro-Amerikanen dan bij andere Amerikaanse populaties.Volgens The Cooper Institute heeft ongeveer 40 procent van de Afro-Amerikaanse volwassenen een vitamine D-tekort.Het is onduidelijk of lagere vitamine D-spiegels bij mensen met een donkere huid ernstige gevolgen voor de gezondheid hebben.Als u zich zorgen maakt over uw vitamine D-productie door blootstelling aan de zon, overleg dan met uw arts over wat u kunt doen.Het is ook belangrijk om meer voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet toe te voegen.

Zwaarlijvigheid

Er is een verband tussen vitamine D-tekort en mensen met een body mass index (BMI) van 30 of hoger.Mensen met obesitas hebben mogelijk meer vitamine D nodig dan mensen met een gemiddeld gewicht om de aanbevolen voedingswaarde te bereiken.Als uw BMI 30 of hoger is, werk dan samen met uw arts om een ​​beheersbaar plan voor gewichtsverlies op te stellen, evenals een dieet dat u kan helpen uw vitamine D-inname te verhogen.

Leeftijd

Leeftijd kan bijdragen aan vitamine D-tekort.Naarmate u ouder wordt, wordt uw huid minder efficiënt in het aanmaken van vitamine D.Oudere volwassenen hebben ook de neiging de tijd in de zon te beperken en kunnen diëten eten met onvoldoende hoeveelheden vitamine D.

Symptomen van vitamine D-tekort

Als u een vitamine D-tekort heeft, kunt u last krijgen van:

  • pijnlijke botten
  • vermoeidheid of sufheid
  • zwakte en pijn van de spieren en gewrichten
  • U kunt ook symptomen van depressie ervaren, waaronder:
  • overweldigende gevoelens van verdriet, hopeloosheid en hulpeloosheid
  • slapeloosheid of overmatige slaperigheid, bekend als hypersomnie
  • verlies van interesse in activiteiten die u ooit leuk vond
  • lethargie
  • overmatig gewichtsverlies of gewichtstoename
  • verlies van eetlust
  • problemen met concentreren
  • vergeetachtigheid
  • verlies van seksuele interesse
  • hoofdpijn of rugklachten
  • ongerustheid
  • gedachten aan overlijden of zelfmoord

Als u een van deze symptomen van depressie ervaart, is het belangrijk dat u onmiddellijk een afspraak maakt met uw arts.

Diagnose van vitamine D-tekort

Om een ​​vitamine D-tekort te diagnosticeren, zal uw arts een test bestellen om de hoeveelheid vitamine D in uw bloed te meten.Om een ​​diagnose van depressie te stellen, zal uw arts u vragen stellen over uw symptomen.Mogelijk wordt u ook gevraagd om een ​​zelfbeoordeling te maken.Depressie kan niet worden vastgesteld met een bloedtest.Uw arts zal u ook vragen stellen en een lichamelijk onderzoek uitvoeren om te bepalen of u een depressie heeft.En er kunnen andere examens en laboratoriumtests zijn om andere mogelijke onderliggende problemen uit te sluiten, en om te bepalen of uw symptomen van depressie mogelijk verband houden met een vitamine D-tekort. 

Vitamine D-tekort behandelen

U kunt vitamine D-tekort en de symptomen ervan behandelen door uw inname van deze essentiële voedingsstof te verhogen.Manieren waarop u meer vitamine D kunt consumeren, zijn onder meer:

  • vitamine D-supplementen nemen
  • het verhogen van uw blootstelling aan de zon
  • voedsel eten dat vitamine D bevat of verrijkt is met vitamine D

Om depressie te behandelen, zijn psychotherapie en antidepressiva veel voorkomende behandelingen.Ze kunnen afzonderlijk of in combinatie met dieetveranderingen worden opgenomen, afhankelijk van uw symptomen en behandeldoelen.Als uw depressie verband houdt met een vitamine D-tekort, kan het verhogen van uw vitamine D helpen om uw symptomen te verlichten.Praat met uw arts over uw behandelingsopties en wat voor u het beste zou werken.Mensen met een depressie kunnen ook stappen ondernemen om de symptomen van depressie te verlichten. Enkele van uw opties kunnen zijn:

Regelmatig sporten

Routinematige lichaamsbeweging kan de symptomen van depressie helpen verminderen door ‘feel-good’-chemicaliën zoals endorfine in de hersenen vrij te geven.Oefening kan ook de chemicaliën van het immuunsysteem verminderen die depressie kunnen verergeren.Begin met dri e keer per week 30 minuten cardio en voeg zo nodig dagen en minuten toe.

Een regelmatig slaapschema aanhouden

Slapeloosheid, hypersomnie en andere slaapproblemen zijn in verband gebracht met depressie.Maak een regelmatig slaapschema om met deze symptomen om te gaan.Dat kan betekenen dat je een slaap- en wekker moet instellen.U kunt ook een dagboek bijhouden om bij te houden hoe lang u hebt geslapen en de kwaliteit van uw slaap.Dit zal u helpen uw voortgang bij te houden.

Contact opnemen met dierbaren

Uw vrienden en familie kunnen u steun en kracht geven bij het omgaan met uw symptomen.Het is belangrijk dat u uw dierbaren laat weten hoe ze kunnen helpen en wanneer hun acties niet bijdragen aan uw behandelplan.Vitamine D is essentieel voor uw lichamelijke en geestelijke gezondheid.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder depressie.Enkele manieren om depressie te behandelen die verband houdt met onvoldoende vitamine D-spiegels zijn:

  • meer zon krijgen
  • het toevoegen van voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet
  • een gezond gewicht behouden
  • voedingssupplementen nemen

Praat met uw arts over uw beste behandelingsopties.Bekijk Vitamine D Supplementen >

30 gedachten over “COVID-19 en vitamine D – een op bewijzen gebaseerde analyse – Topinterview Prof.Jörg Spitz & Gröber”

  1. Overal waar corruptie heerst, wordt eerlijkheid helaas niet gehoord of geaccepteerd. De elite draait allemaal om meer winst en macht … niet om mensen te helpen. Ik bracht mijn vitamine D-spiegel in ongeveer 6 maanden van 32 ug / L naar 56,2 ug / L. Mijn dosering was in het begin 40.000 IU, daarna 20.000 IU en momenteel 10.000 IU … altijd 200 microgram vitamine K2 daarnaast. Magnesium ongeveer 300 – 400 mg. Ik voel me er erg goed bij en ga ermee door. Bedankt voor de uitleg en de geweldige bijdrage … ga zo door!

  2. Ja, laten we demonstreren tegen vaccinaties, medicijnen, antibiotica en medicijnen in het algemeen. Iedereen liegt! In de middeleeuwen kwamen mensen zonder al deze spullen rond en leefden hun 40-jarige leven volledig gezond. Laat u niet misleiden, de regeringen willen gewoon voorkomen dat we 100 worden! Vitamine D en een gezond voedingspatroon zijn hier volkomen voldoende!

  3. Bedankt voor je aanwezigheid, ik slik al jaren vitamine D3, K2 en magnesium, evenals vitamine A, en de rest van het totale pakket en heb geen dokter meer nodig …..

  4. Van oktober tot maart zijn de UV-stralen in Duitsland niet sterk genoeg om Vit.D te produceren. De UV-factor moet minimaal 3 zijn (bron: Veganistisch cliché, tot ziens! Door Niko Rittenau). Gedurende deze tijd moet je toevlucht nemen tot supplementen of een verrijkte voeding (of biologische vis) en moet men altijd aan Vit D denken in combinatie met een gezonde “darmflora”. Als je een ernstig verzwakte darmflora hebt (bijv. Door constante antibiotica), betwijfel ik of een hoge Vit D-status zal helpen …

  5. als je luistert, … zolang er geen vaccinatie is … denk je dat je moet denken dat je gevaccineerd moet worden, dat lukt helemaal niet .. ik word zeker NIET ingeënt!

  6. HULP‼ ️ Wat moet ik doen als ik Vit D3 eerst zes maanden als tablet innam, daarna 3 maanden 7000 i E en 2 bloedtesten gaven 25% onder het minimum‼ ️ Ze vroegen me of ik Vit. D helemaal niet had en ik vraag mezelf nog meer af WAAROM. Ik heb mijn kindertijd en jeugd nooit in de frisse lucht doorgebracht – alle hobby's waren in de stinkende sportschoollucht of dojo's of ongeventileerde consumptiekamers, en later in mijn beroepen. Ik slik zoveel vitamines! Omdat Al 30 jaar lijd ik elke seconde aan een ernstige pijnziekte, behalve toen ik sliep en binnenkort vlieg ik naar het paradijs als niemand me kan helpen en boekhoudkundige casuïstiek tot aan de titel 'verwaand ziek' terwijl niemand wist wat te doen … Zie een kans dat ik je om advies kan vragen te ??? Meneer Docktor? Ik zie je uitzendingen altijd op “You tube”. Mijn e-mail j.stalder6@icloud.com of 📲 CH-041 (41) 0 79 266 12 56

  7. . Dan ga ik er vanuit dat je de toppolitici en de media moet informeren als je iets belangrijks te melden hebt. Anders zou men het verzuim kunnen beschouwen als het niet verlenen van hulp. Laat dus zien dat je dit mag publiceren als je overtuigd bent. Je vindt het artikel leuk. Bombardeer de media en besluitvormers met deze kennis.

  8. Ik verspreid het nieuws sinds het midden van het jaar. Ik kende alleen de studie in Córdoba. Bij mijn demonstraties in Düsseldorf probeer ik deze feiten steeds meer te verspreiden, en dokters voor onderwijs ondersteunen mij nu. In januari heb ik de volgende demonstratie gepland (eind januari) ik zou graag een zekere professor dokter Jörg Spitz willen uitnodigen, die een expert is op veel goede stoffen.Overigens kan ik ook uit eigen ervaring melden dat een hoog D3-niveau ook uitstekend is Depressie helpt. Zelf ben ik al een jaar psychologisch extreem stabiel (waarschuwing aan depressiepatiënten: probeer het zelf niet, praat erover met je huisarts). Begin 2020 kon ik mijn antidepressiva zonder vervanging stopzetten. Mijn niveau zou nu rond de 60- 70 liggen. Enkele andere klachten zijn ook verwijderd zonder vervanging

  9. Ik ben 78 jaar oud en neem elke dag ongeveer 10-12 druppels Oliovid en Omega 3 en 30 druppels Hylak Forte. Anders kook ik mijn maaltijden zelf. Is dat alles genoeg ????? Ik vraag ook naar mijn vriendin.

  10. Je kunt van de doktoren niet verwachten dat de mensheid gezond is, dan zijn ze overbodig en de farmaceutische industrie idem. Er gebeurt zo veel met de gezondheidsdienst !!!!!!!!!!!

  11. Dat is evidence based. Zoveel onderzoeken, tijdens de peer review, betekent bewijs! Spahn, wiens naam komt van het dunne plakje dat van de stevige paal is geschaafd (geen idee waar de H vandaan komt), is het slachtoffer van een heer wiens naam Tore in het Duits is (Tore omdat een enkele klootzak niet zo dom kan zijn) en die graag stuurt Vaccinatie wil de wereldbevolking decimeren.

  12. Leuk idee over de misdaadserie. Maar de kick-off vindt plaats in Düsseldorf. Eind januari als demo. Vertel me alsjeblieft je voorkeursdatum en ik doe het wanneer je je registreert. Dit is geen verzoek, en zeker geen order, maar een veel voorkomende wens. Tot dan, professor. Ik kijk uit! Tot de dagen Roy

  13. Dankzij natuurgenezers en Prof. Spitz kon ik mijn vitamine D3-spiegel verhogen van 15 ng / ml naar 84 met 2 druppels Lipo Vitamins Forte 5000 D3, E, K, A.

  14. Hoe komt het dat het hoge aantal besmettingen, bijvoorbeeld in India, op het continent waar de zonuren zo talrijk zijn, en ook in Latijns-Amerika en andere gebieden met een vergelijkbaar aantal zonneschijn?

  15. In principe ben ik er ook voor, maar om dit te onderbouwen: moeten de besmettingspercentages van de zogenaamde zonnige staten niet worden vergeleken met de noordelijke staten met minder zon?

  16. Wie zegt dat een PCR-test een infectie detecteert? Door de CT-waarde te verhogen kan men elke test “positief” manipuleren en positief betekent niet dat men een infectie heeft. Er is ook geen sprake van oversterfte, wat de Ludwig Maximilians Universiteit in München heeft bevestigd. Evenzo zijn er geen hoofdzaken die de nodige diepgang door deskundige taxateurs hebben om op basis van betrouwbare gegevens een pandemie van nationale reikwijdte te bewijzen. Er is niet eens een isolaat van Sars-Cov 2, wat zelfs de WHO bevestigt. Over welke fantasie heb je het, behalve dat, denk je dat Spahn stom is? Waarom krijg je niet gewoon het idee dat hier specifiek een neppandemie wordt gesuggereerd om een ​​verborgen agenda af te dwingen? Waarom ben je zo naïef en te goeder trouw en kan je niet “iets om de hoek denken”?

  17. Je bericht is correct en ook belangrijk.Alleen helaas heb je één ding niet begrepen: hoe je het serieus presenteert !!! … je hoort jij, helaas, zoals complottheoretici of zoals blaffers. Heel slecht, beste Uwe, jouw manier om dit te doen is beschamend, ook al heb je in alles gelijk.

Reacties zijn gesloten.