Moet je vitamine D nemen in de zomer? (zo doe ik het)

BESTEL 👑ENAVIE LIFE: 10% korting met de code ROHE 10 👑Bestel plantrantsoen producten: 5% korting met de code ROHE5 👑Vitaminen om te drinken 🔱Vegan supplementen 💦De beste water voor jou 🌞Vitamine D3 druppels (vegan) 🌞Vitamine K2 druppels (vegan) 🌞Magnesium capsules (vegan) 🍀Lab tests 🍋Beste vitamine C 💦Zonder wasmiddel 🚀Onze krachtige mixer 💪Uw fitness studio § Dit is een promotievideo § Alle links zijn Adverteren § 🔶 VITAMINE D PDF-BESTANDEN ALS GRATIS DOWNLOAD 🔶 25 kg: 25 kg: 49 kg: 70 kg: 80 kg: 90 kg: 100 kg: 110 kg: 120 kg: 197 kg: Alle downloads hier: Let op: Wij voeren in principe geen diagnoses, therapieën of behandelingen in medische zin uit. Onze ondersteuning kan geen medische, psychologische of fysiologische behandeling vervangen. Een belofte van genezing of een belofte van succes wordt niet gegeven. Onze vitamine D-afspeellijst: Ⓥ Alles Liebe Ⓥ Lars & Alexandra Gratis e-books: Twitch: TikTok: Instagram: Facebook: Impressum: Copyright © door Mayablau UG (beperkte aansprakelijkheid)
vitamine d supplementen de zonvitamine Top 7 vitamine D-supplementen

vitamine d supplementen de zonvitamine

Vitamine D-supplementen Kopenhagen?

supplementen

zijn van de beste kwaliteit, betrouwbaar en makkelijk in te nemen.

1. Vitamine D in extra hoge dosering

Extra hoge potaarde vitamine D extra hoog gedoseerde Vitamine D 63 microgram oftewel 2005 IE (Internationale Eenheden, ook wel Internationale Eenheden) per capsule. Zeer geschikt voor zoals niet eerder een vitamine D supplement heeft gebruikt, en bij zoals een tekort is gebruikt. De supplementen kunnen net zo goed gebruikt worden als multivitaminen, ook als bijvoorbeeld al van microgram vitamine D bevat.

Super D3 Extra Kracht 66 mcg vitamine D

extra hoog gedoseerde Vitamine D

Super D3 Extra Kracht van Vitaminstore

bevat maar liep 66 mcg vitamine D3 per softgel. De vitamine D3 in het product bestaat uit Quali®-D vitamine D3. Deze wordt geproduceerd door een van de grootste producenten van vitamine D3. De staatsgarantie voor stabiliteit en kwaliteit van vitamine D3.

 

2. Vitamin D-3 4000 IU /100 µg (vitamine D uit wolvet)

Solgar is een bekende producent van de hoogste kwaliteit supplementen.Solgar Vitamin D-3 4000 IU/100 µg bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

3. Viridian Vitamin D3 (Vegan) 2000 IU (50 µg)

viridian_vitamin-d3-vegan-2000-iu-50-g_800Deze hooggedoseerde vitamine D3 van Viridian is geproduceerd uit veganistische bron (korstmos).Vitamine D zorgt mede voor een goede weerstand en is goed voor de opname van calcium (bot)

 

4. Vitamine D3 Vloeibaar 25 mcg (1000 IE vitamine d druppels)

vitamine-d3-vloeibaar-25-mcg-1000-ie-vitamine-d-druppels_800Deze vitamine D in druppelvorm is zeer geschikt om de dosering naar eigen behoefte aan te passen en voor mensen met slikproblemen.Een flesje van 25 ml levert circa 450 druppels en devitamine D is opgelost in olijfolie.

5. Advanced Vitamin D-3 Immune Complex (vitamine D, vlierbes, zink, Ester-C)

advanced-vitamin-d-3-immune-complex-vitamine-d-vlierbes-zink-ester-c_800Solgar’s Advanced Vitamin D-3 Immune Complex ondersteunt het immuunsysteem (vitamine C, D-3, koper, selenium, zink, vlierbessen) en bevat een combinatie van vitaminen, mineralen en vlierbessen concentraat met anti-oxidatieve (celbeschermende) eigenschappen (vitamine C, selenium, koper en zink).

Boost voor het immuunsysteem

De formule mag het hele jaar door gebruikt worden maar is vooral erg nuttig tijdens de koude, donkere maanden en voor een boost van je weerstand en immuunsysteem.Levert o.a. 25 mcg vitamine D-3 (1000 IE), 200 mg vitamine C (als Ester-C), 7,5 mg zink, 62,5 mcg selenium en 750 mcg koper.Deze formule kan naast elke gewenste multivitamine worden gebruikt.

Vitamine D voor Kinderen

Vitamine D druppels speciaal gedoseerd voor kinderen.Handig om ongemerkt te geven in bv. eten of drinken zodat uw kind toch voldoende binnenkrijgt zonder gedoe van slikken etc.

ViridiKid™ (Vegan) Vitamin D3 400 IU (10µg)

vitamine-d-voor-kinderen_viridikid-vegan-vitamin-d3-400-iu-10g_800

Vitamine D Kauwtabletten

Als u moeite heeft met slikken of u vindt capsules innemen vervelend, dan kunt u kiezen voor handige kauwtabletten.solgar_vitamin-d-3-25-g1000-iu-vitamine-d-kauwtablet_800Solgar Vitamin D-3 25 µg/1000 IU Chewable Tablets bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

Wat is Vitamine D?

Vitamine D behoort tot de essentiële vitamines die je nodig hebt om je lichaam goed te laten functioneren.Officieel is het eigenlijk geen vitamine maar een verzameling van vet oplosbare hormonen die je lichaam zelf kan aanmaken.Dit gebeurt door een proces in het lichaam waar zonlicht voor nodig is, UV licht om precies te zijn.De twee belangrijkste vormen van vitamine D zijn vitamine D2 en vitamine D3.Vitamine D2 is de plantaardige vorm van vitamine D. Vitamine D3, of cholecalciferol, is de dierlijke vorm.Vitamine D3 is de actieve vorm die vanuit UV licht door onze huid wordt gesynthetiseerd.Ook wanneer je kiest voor vitamine D suppletie, kies dan voor de actieve vorm vitamine D3 omdat die goed opneembaar is in je lichaam.Vitamine D2 is 66% minder efficiënt in het verhogen van de vitamine D waardes in het lichaam. Vitamine D staat bekend als de “zonneschijn” -vitamine.Het is een essentiële in vet oplosbare voedingsstof.Het helpt de botten gezond en sterk te houden, bevordert de celgroei en bevordert de immuunfunctie.Je lichaam neemt vitamine D voornamelijk op door blootstelling aan de zon, hoewel voedingssupplementen en bepaalde voedingsmiddelen ook bronnen van de voedingsstof kunnen zijn.Vitamine D-tekort treedt op wanneer uw lichaam de aanbevolen niveaus niet opneemt.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen ervoor zorgen dat uw botten misvormd, broos of dun worden.Het kan ook leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder:

  • bot verzachting ( osteomalacie )
  • lage botdichtheid ( osteopenie )
  • artrose
  • hartzi ekte
  • kanker
  • rachitis bij kinderen

Vitamine D en depressie

Studies hebben een verband aangetoond tussen vitamine D-tekort en depressie.Onderzoekers achter een meta-analyse uit 2013 merkten op dat studiedeelnemers met depressie ook lage vitamine D-spiegels hadden.Uit dezelfde analyse bleek dat mensen met een lage vitamine D statistisch gezien een veel groter risico op depressie liepen.De onderzoekers zijn van mening dat, omdat vitamine D belangrijk is voor een gezonde hersenfunctie, onvoldoende voedingsstoffen een rol kunnen spelen bij depressie en andere psychische aandoeningen.Een eerdere 2005studieVertrouwde bron geïdentificeerde vitamine D-receptoren in dezelfde delen van de hersenen die geassocieerd zijn met depressie.

Risicofactoren voor vitamine D-tekort

Beperkte blootstelling aan de zon, levensstijl en leeftijd kunnen bijdragen aan lage vitamine D-spiegels. Blijf lezen om meer te weten te komen over de risicofactoren voor vitamine D-tekort.

Beperkte blootstelling aan de zon

Blootstelling aan zonlicht is voor de meeste mensen de belangrijkste bron van vitamine D.Als u uit de zon blijft of te veel sunblock gebruikt, beperkt u uw blootstelling.Dat kan leiden tot vitamine D-tekort.De hoeveelheid blootstelling aan de zon die u nodig heeft, is afhankelijk van uw klimaat, het tijdstip van de dag en de tijd van het jaar.Mensen met een lichtere huid hebben de neiging vitamine D sneller op te nemen.U heeft mogelijk tussen de 15 minuten en 3 uur blootstelling aan de zon per dag nodig om voldoende vitamine D binnen te krijgen door alleen blootstelling aan de zon.De hoeveelheid blootstelling aan de zon hangt grotendeels af van de tijd van het jaar en uw huidskleur. 

Eetpatroon

Weinig voedingsmiddelen zijn van nature rijk aan vitamine D.Eet meer van deze natuurlijke bronnen van vitamine D om uw inname te verhogen:

  • Zalm
  • Makreel
  • Andere vette vis
  • Visleveroliën
  • Dierlijke vetten
  • Met vitamine D verrijkte voedingsproducten, zoals sinaasappelsap en ontbijtgranen

Als u een veganistisch of vegetarisch dieet volgt, bestaat de kans dat u niet genoeg vitamine D binnenkrijgt.

Als u een donkere huidskleur heeft

Mensen met een donkere huid hebben grotere hoeveelheden melanine, een natuurlijk pigment dat de huid zijn kleur geeft.Melanine vermindert de productie van vitamine D in de huid.Een onderzoek uit 2006 wees uit dat vitamine D-tekort in de Verenigde Staten vaker voorkomt bij Afro-Amerikanen dan bij andere Amerikaanse populaties.Volgens The Cooper Institute heeft ongeveer 40 procent van de Afro-Amerikaanse volwassenen een vitamine D-tekort.Het is onduidelijk of lagere vitamine D-spiegels bij mensen met een donkere huid ernstige gevolgen voor de gezondheid hebben.Als u zich zorgen maakt over uw vitamine D-productie door blootstelling aan de zon, overleg dan met uw arts over wat u kunt doen.Het is ook belangrijk om meer voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet toe te voegen.

Zwaarlijvigheid

Er is een verband tussen vitamine D-tekort en mensen met een body mass index (BMI) van 30 of hoger.Mensen met obesitas hebben mogelijk meer vitamine D nodig dan mensen met een gemiddeld gewicht om de aanbevolen voedingswaarde te bereiken.Als uw BMI 30 of hoger is, werk dan samen met uw arts om een ​​beheersbaar plan voor gewichtsverlies op te stellen, evenals een dieet dat u kan helpen uw vitamine D-inname te verhogen.

Leeftijd

Leeftijd kan bijdragen aan vitamine D-tekort.Naarmate u ouder wordt, wordt uw huid minder efficiënt in het aanmaken van vitamine D.Oudere volwassenen hebben ook de neiging de tijd in de zon te beperken en kunnen diëten eten met onvoldoende hoeveelheden vitamine D.

Symptomen van vitamine D-tekort

Als u een vitamine D-tekort heeft, kunt u last krijgen van:

  • pijnlijke botten
  • vermoeidheid of sufheid
  • zwakte en pijn van de spieren en gewrichten
  • U kunt ook symptomen van depressie ervaren, waaronder:
  • overweldigende gevoelens van verdriet, hopeloosheid en hulpeloosheid
  • slapeloosheid of overmatige slaperigheid, bekend als hypersomnie
  • verlies van interesse in activiteiten die u ooit leuk vond
  • lethargie
  • overmatig gewichtsverlies of gewichtstoename
  • verlies van eetlust
  • problemen met concentreren
  • vergeetachtigheid
  • verlies van seksuele interesse
  • hoofdpijn of rugklachten
  • ongerustheid
  • gedachten aan overlijden of zelfmoord

Als u een van deze symptomen van depressie ervaart, is het belangrijk dat u onmiddellijk een afspraak maakt met uw arts.

Diagnose van vitamine D-tekort

Om een ​​vitamine D-tekort te diagnosticeren, zal uw arts een test bestellen om de hoeveelheid vitamine D in uw bloed te meten.Om een ​​diagnose van depressie te stellen, zal uw arts u vragen stellen over uw symptomen.Mogelijk wordt u ook gevraagd om een ​​zelfbeoordeling te maken.Depressie kan niet worden vastgesteld met een bloedtest.Uw arts zal u ook vragen stellen en een lichamelijk onderzoek uitvoeren om te bepalen of u een depressie heeft.En er kunnen andere examens en laboratoriumtests zijn om andere mogelijke onderliggende problemen uit te sluiten, en om te bepalen of uw symptomen van depressie mogelijk verband houden met een vitamine D-tekort. 

Vitamine D-tekort behandelen

U kunt vitamine D-tekort en de symptomen ervan behandelen door uw inname van deze essentiële voedingsstof te verhogen.Manieren waarop u meer vitamine D kunt consumeren, zijn onder meer:

  • vitamine D-supplementen nemen
  • het verhogen van uw blootstelling aan de zon
  • voedsel eten dat vitamine D bevat of verrijkt is met vitamine D

Om depressie te behandelen, zijn psychotherapie en antidepressiva veel voorkomende behandelingen.Ze kunnen afzonderlijk of in combinatie met dieetveranderingen worden opgenomen, afhankelijk van uw symptomen en behandeldoelen.Als uw depressie verband houdt met een vitamine D-tekort, kan het verhogen van uw vitamine D helpen om uw symptomen te verlichten.Praat met uw arts over uw behandelingsopties en wat voor u het beste zou werken.Mensen met een depressie kunnen ook stappen ondernemen om de symptomen van depressie te verlichten. Enkele van uw opties kunnen zijn:

Regelmatig sporten

Routinematige lichaamsbeweging kan de symptomen van depressie helpen verminderen door ‘feel-good’-chemicaliën zoals endorfine in de hersenen vrij te geven.Oefening kan ook de chemicaliën van het immuunsysteem verminderen die depressie kunnen verergeren.Begin met drie keer per week 30 minuten cardio en voeg zo nodig dagen en minuten toe.

Een regelmatig slaapschema aanhouden

Slapeloosheid, hypersomnie en andere slaapproblemen zijn in verband gebracht met depressie.Maak een regelmatig slaapschema om met deze symptomen om te gaan.Dat kan betekenen dat je een slaap- en wekker moet instellen.U kunt ook een dagboek bijhouden om bij te houden hoe lang u hebt geslapen en de kwaliteit van uw slaap.Dit zal u helpen uw voortgang bij te houden.

Contact opnemen met dierbaren

Uw vrienden en familie kunnen u steun en kracht geven bij het omgaan met uw symptomen.Het is belangrijk dat u uw dierbaren laat weten hoe ze kunnen helpen en wanneer hun acties niet bijdragen aan uw behandelplan.Vitamine D is essentieel voor uw lichamelijke en geestelijke gezondheid.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder depressie.Enkele manieren om depressie te behandelen die verband houdt met onvoldoende vitamine D-spiegels zijn:

  • meer zon krijgen
  • het toevoegen van voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet
  • een gezond gewicht behouden
  • voedingssupplementen nemen

Praat met uw arts over uw beste behandelingsopties.Bekijk Vitamine D Supplementen >

30 gedachten over “Moet je vitamine D nemen in de zomer? (zo doe ik het)”

  1. Bestel 👑ENAVIE LIFE: https://rohe-energie.com/enavie10% korting met de code ROHE10👑Plantrition producten bestellen: https://rohe-energie.com/plantrition5% korting met de code ROHE5👑Vitaminen om te drinken https: //rohe-energie.com/enavie🔱Veganistische supplementen https://rohe-energie.com/plantrition💦Het beste water voor jou https: //aquion-quelle.de🌞Vitamine D3-druppels (veganistisch) https: // rauw -energie.com/d3🌞Vitamine K2 druppels (veganistisch) https://rohe-energie.com/k2🌞Magnesiumcapsules (veganistisch) https://rohe-energie.com/mg🍀Labor-Tests https: // rohe -energie.com/cerascreen🍋Beste vitamine C https://rohe-energie.com/vitaminc💦Zonder wasmiddel https://rohe-energie.com/waschkugel🚀Onze krachtige mixer https://rohe-energie.com /mix💪 Uw fitnessstudio https://rohe-energie.com/zuhause§ Dit is een promotievideo § Alle links zijn reclame §🔶 VITAMINE D PDF-BESTANDEN ALS GRATIS DOWNLOAD 🔶40 kg: https: //www.rohe- energie.com /?ddownload = 211950 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=212060 kg: https://www.rohe-energie.com/ ddownload = 212170 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=212280 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=212390 kg: https: //www.rohe- energie.com/?ddownload=2124100 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=2125110 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=2126120 kg: https: // http://www.rohe-energie.com/?ddownload=2127130 kg: https://www.rohe-energie.com/?ddownload=2128 Alle downloads hier: http://www.rohe-energie.com/downloads/ Opmerking: In principe voeren wij geen diagnoses, therapieën of behandelingen in medische zin uit. Onze ondersteuning kan geen medische, psychologische of fysiologische behandeling vervangen. Een genezende belofte of belofte van succes wordt niet gegeven.Onze vitamine D-afspeellijst: https://www.youtube.com/playlist?list=PLnS-vS8qpEpdcdxBnhT-tHcFZjG-DCoyhⓋ Alles Liebe ⓋLars & AlexandraGratis e-books: https: // action .rohe-energie.comTwitch: https://www.twitch.tv/roheenergieliveTikTok: https://www.tiktok.com/@roheenergieInstagram: https://instagram.com/roheenergieFacebook: https://facebook .com/roheenergieImprint: https://rohe-energie.com/impressumCopyright © by Mayablau UG (beperkte aansprakelijkheid)

  2. Ik slik altijd vitamine D. Sindsdien heb ik geen zonnebrand meer gehad hoewel ik geen crème meer heb gesmeerd … maar ik kan alleen maar over mezelf spreken.

  3. Mijn man heeft een hoge vitamine D waarde, maar zodra hij kort in de zon is verbrandt hij heel snel en ondanks het aanbrengen van lotion…?Hij neemt overigens ook co -factoren (vitamine K, magnesium en vitamine A)

  4. Ik neem D3 niet in de zomer omdat ik bijna elke dag in de zon ben. 20 minuten aan elke kant. van de herfst tot de lente vul ik weer aan. Vorig jaar eind september 69ng/ml gehad

  5. Moin Ik vroeg me eigenlijk vandaag af of ik dit van de zomer zou moeten nemen. Ik vind het een beetje vreemd omdat velen zeggen dat ik geen zonnebrand meer krijg. Zelf had ik nu een waarde van 136 ng en heb maar kort in de zon gestaan ​​en heb weer een lichte zonnebrand in mijn nek hoe kan dat ? Ik weet niet zeker of ik zonder bescherming moet rondlopen . Maar ik nam een ​​besluit na een pauze van 3 weken omdat ik elke dag 5000 IE moest nemen.

  6. Ik en mijn man slikken altijd vitamine D. Vorig jaar heb ik in de zomer geen vitamine D geslikt en in september een Ceracreen-test gedaan… en ziedaar, verlaagd van 54 ng/ml naar 28 ng/ml hoewel ik elke dag in de zon gelegen🤷‍♀️

  7. Hmm, de gedachte komt bij me op. Ik eet plantaardig, vetarm, geen slaz, olie volgens Dr. Esselstyn. Ik heb een cholesterolgehalte van 119. Betekent dit dat als je minder cholesterol hebt, er ook minder vitamine D3 wordt ingenomen?

  8. Hallo Lars, Vertel eens, train jij regelmatig met de Isokinator? Is het echt zo dat je in 3 maanden goed getraind bent? Hoeveel weegt de Isokinator Weet je of je hem na 30 dagen ook echt kunt retourneren, ook al heb je hem gebruikt? Ik ben een rolstoelgebruiker en weet niet hoeveel ik ervan kan gebruiken.

  9. Voor mij is het de eerste zomer met vitamine D en een niveau van ongeveer 80 ng en ik kan in ieder geval bevestigen dat ik de blootstelling aan de zon en de hitte veel beter kan verdragen dan voorheen. Ook matig bloedsomloop bij werkzaamheden buiten in de volle zon gedurende meerdere uren zonder zonbescherming. Ik had ook nog niet echt een zonnebrand gehad. Groeten aan Turkije en het allerbeste voor jou PS Kun je een goede laboratoriumdokter aanbevelen in het MKK of Rhein-Main district, waar je alle bloedwaarden (calcium etc.) kunt laten controleren?

  10. Hey emigranten !! Vanaf juni neem ik alleen dagen aan waarop ik tot september geen gelegenheid heb om te zonnebaden 6000iu – vanaf dan elke dag 8000👍🌞🌞🌞

  11. Hey Lars, een uitgebreide video of informatie over zonnemelk met Lsf 30 of 50 voor volwassenen en kinderen zou ook heel informatief Alternatieven

  12. Alle kantoorkrukken moeten op de een of andere manier vitamine D vervangen … In de winter kan niemand zonder vitamine D – daarvoor zijn we te ver van de evenaar.

  13. Persoonlijk slik ik altijd vitamine D omdat ik het Coimbra protocol volg vanwege mijn auto-immuunziektes. Dit is een door een arts gecontroleerde hooggedoseerde vitamine D-therapie, die niet wordt gemeten door de 25 OH-waarde, maar door het intacte bijschildklierhormoon. Vanuit het oogpunt van een arts, omdat de ingenomen vitamine D-doses erg hoog zijn en in extreme gevallen zelfs tot 200.000 IE per dag. Maar het Coimbra-protocol is zeer effectief. Een calciumarm dieet is echter onbetrouwbaar, anders zal het leiden tot hypercalciëmie … Zoals ik al zei, moet dit regelmatig worden gecontroleerd.

  14. Ik had zeer goede vitamine D in winter 2019 Waarden (ca. 80 ng/ml). In de zomer zat ik veel in de zon – zonder crème – en toen ben ik ook gestopt met het slikken van supplementen. Mijn niveau zakte naar 38 ng/ml. Dus nu neem ik ook in de zomer vitamine D.

  15. Goede video, ik neem ook dagelijks 10.000 iE van september tot april, daarna minstens 1 uur zon per dag daarna, perfect bruin alles was geweldig, nooit zonnebrandcrème of iets dergelijks gebruikt 😍

  16. Hallo allemaal ☀️☀️☀️☀️☀️ Dus zolang ik in Duitsland ben, slik ik het hele jaar door vitamine D3, maar Ik doe iets anders met dosering Zomer minder winter hoger Ik voel me zo ontzettend goed. Sinds 2 jaar heb ik wat meer door Corona en omdat ik chronisch ziek ben en niet meer depressief ben sinds ik vitamine D3 slik heb ik 1-2 keer gemeten Volgens tabel zijn 9-10 druppels voor mij niet genoeg. Ik neem 1.10.-1.4./ 17-19 druppels 2.4.-1.1.8. / 10 druppels van 1.8.-1.10 / 15 druppels En als ik op vakantie ben in Turkije neem ik een pauze En als ik minder neem krijg ik weer hoofdpijn en migraine en depressies Dit is hoe ik het doe.. Een keer innemen een tijdje is te belastend voor mij Lichaam Ik geef mijn man ook wat meer voor zijn gewicht hij had kanker 6 jaar geleden krijgt hij al jaren 13-15 druppels aaneengesloten ik moet zeggen we waren niet bang voor Corona en ook nog vitamine C achtergelaten 2 keer per dag nemen we natuurlijk K2 en Magnesium ook één. En nog een paar dingen … B12-complex en zinkselenium en … en we doen er echt alles aan om gezond te blijven … en beide zeer zelden medicijnen alleen vitamine … het beste wat ons kan overkomen … Anders we zouden allebei nooit ziek worden. Nooit tot 3 jaar geleden geen vitamine maar in plaats daarvan een zakje medicatie voor 20 jaar gratis ingenomen vandaag weet de verkeerde waarheid .. Dankzij mijn zoon gewoon omdat hij veganist werd en vitamine slikte .. dus hij introduceerde ons in de wereld van gezondheid . bedankt hiervoor Bevinding LG Seli

Reacties zijn gesloten.