URANAK Vitamine D, covid-19 en dosering Prof. Dr. Borislav Kamenov, immunoloog uit Nis

​ ↓ ↓ ↓ Bezoek onze site en accounts op sociale netwerken: K1TV WEB: K1TV Programma: ✔ FACEBOOK: 📷 INSTAGRAM: ❥ YOUTUBE: vermaak jezelf met muziek en entertainmentinhoud van binnenlandse productie van de hoogste standaard, evenals de première van de meest populaire buitenlandse tv-formaten. Uit onze productie halen we de volgende shows uit: “JOJO” Twee meisjes uit de stad die gewend zijn aan mode, uitgaan, moderne technologieën en glamour proberen de kleinere stedelijke delen van Servië te leren kennen en worden verliefd op hen . Binnenkort: “Wat ben ik voor mezelf, wie ben ik voor jou?” De presentator, Ivan Stanković, marketinggoeroe, voert een interview met populaire auteurs in de studio, voor het publiek. De gast “één op één” praat met de gastheer over alles, “op naalden” vanwege de gastheer en het publiek. LINK: “Top List” Anders dan anderen, neemt Iva je mee in de wereld van de huidige wereld en de binnenlandse muziekscene. U zult ontdekken waar anderen naar luisteren, wie bovenaan de hitlijsten staat en waarom. Bovendien ontdek je interessante details uit het privéleven van de artiesten uit de toplijst. “Generalka” Welke publieke figuren hebben gezichts- en lichaamsinterventies ondergaan? Hoe zagen ze er vroeger uit, en hoe zorgden ze voor hen, en verbergen ze het of praten ze er openlijk over? Milica Lešić en Ljubomir Dorontić leiden je door deze interessante gesprekken. LINK: “Daily Dose of Pop” Acteur-presentatrice Natasa Aksentijevic en Predrag Pedja Damnjanovic laten je kennismaken met de wereld van de popcultuur. Ze praten met de gasten over entertainment, kunst en actualiteiten in de wereld en in ons land. Met de hulp van de band en door middel van leuke spelletjes, samen met de gasten, hebben ze plezier op een dynamische en indrukwekkende manier. LINK: “Ace at Eleven” Ze zijn er weer! Favoriete gastkoppel, Boško Jakovljević en Aleksandra Jeftanović, nemen je elke werkdag mee door de late ochtendshow vanuit naar . LINK: Volg ons op MTS, Supernova en Orion. # K1 ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈ Elk ongeautoriseerd kopiëren of plakken van K1 TV-video's zal zijn gedwongen zich te melden bij de YouTube-administratie, wat kan resulteren in de permanente sluiting van je kanaal door YouTube of een rechtszaak door K1 TV.

Top 7 vitamine D-supplementen

vitamine d supplementen de zonvitamine

Vitamine D-supplementen

Vitamine D is essentieel voor een vloeibare en gezonde gezondheid en heeft een positief effect op het immuunsysteem. Deze vitamine D-supplementen kunnen tot veel gezondheidsproblemen leiden. De volgende supplementen

zijn van de hoogste kwaliteit, draaglijk in makkelijk in te nemen. ​ Vitamine D in extra hoge dosis

Extra hoge vitamine D-inname

microgram oftewel 2000 IE (Internationale Eenheden of Internationale Eenheden) per capsule. Omdat het lijkt alsof het geen vitamine D-supplement bevat, wordt het veel gebruikt. Deze supplementen kunnen prima naast een multivitamine gebruikt worden, ook als die bijvoorbeeld al van vitamine-d3-vloeibaar-25-mcg-1000-ie-vitamine-d-druppels_800 microgram vitamine D bevat.

Super D3 Extra Sterk 62 mcg vitamine D

Super D3 Extra Sterk van Vitaminstore bevat maar liefst 63 mcg vitamine D3 per softgel. Vitamine D3 in dit product is beschikbaar in Quali®-D vitamine D3. Dit woord wordt geproduceerd door een van 's werelds grootste producenten van vitamine D3. Het is een garantie voor de stabiliteit en kwaliteit van vitamine D3. ​

 

2. Vitamin D-3 4000 IU /100 µg (vitamine D uit wolvet)

Solgar is een bekende producent van de hoogste kwaliteit supplementen.Solgar Vitamin D-3 4000 IU/100 µg bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

3. Viridian Vitamin D3 (Vegan) 2000 IU (50 µg)

viridian_vitamin-d3-vegan-2000-iu-50-g_800Deze hooggedoseerde vitamine D3 van Viridian is geproduceerd uit veganistische bron (korstmos).Vitamine D zorgt mede voor een goede weerstand en is goed voor de opname van calcium (bot)

 

4. Vitamine D3 Vloeibaar 25 mcg (1000 IE vitamine d druppels)

vitamine-d3-vloeibaar-25-mcg-1000-ie-vitamine-d-druppels_800Deze vitamine D in druppelvorm is zeer geschikt om de dosering naar eigen behoefte aan te passen en voor mensen met slikproblemen.Een flesje van 25 ml levert circa 450 druppels en devitamine D is opgelost in olijfolie.

5. Advanced Vitamin D-3 Immune Complex (vitamine D, vlierbes, zink, Ester-C)

advanced-vitamin-d-3-immune-complex-vitamine-d-vlierbes-zink-ester-c_800Solgar’s Advanced Vitamin D-3 Immune Complex ondersteunt het immuunsysteem (vitamine C, D-3, koper, selenium, zink, vlierbessen) en bevat een combinatie van vitaminen, mineralen en vlierbessen concentraat met anti-oxidatieve (celbeschermende) eigenschappen (vitamine C, selenium, koper en zink).

Boost voor het immuunsysteem

De formule mag het hele jaar door gebruikt worden maar is vooral erg nuttig tijdens de koude, donkere maanden en voor een boost van je weerstand en immuunsysteem.Levert o.a. 25 mcg vitamine D-3 (1000 IE), 200 mg vitamine C (als Ester-C), 7,5 mg zink, 62,5 mcg selenium en 750 mcg koper.Deze formule kan naast elke gewenste multivitamine worden gebruikt.

Vitamine D voor Kinderen

Vitamine D druppels speciaal gedoseerd voor kinderen.Handig om ongemerkt te geven in bv. eten of drinken zodat uw kind toch voldoende binnenkrijgt zonder gedoe van slikken etc.

ViridiKid™ (Vegan) Vitamin D3 400 IU (10µg)

vitamine-d-voor-kinderen_viridikid-vegan-vitamin-d3-400-iu-10g_800

Vitamine D Kauwtabletten

Als u moeite heeft met slikken of u vindt capsules innemen vervelend, dan kunt u kiezen voor handige kauwtabletten.solgar_vitamin-d-3-25-g1000-iu-vitamine-d-kauwtablet_800Solgar Vitamin D-3 25 µg/1000 IU Chewable Tablets bevat de meest effectieve vorm van vitamine D.Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten.Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem.Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, ouderen en zwangere vrouwen).Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben eveneens een verhoogde behoefte.

 

Wat is Vitamine D?

Vitamine D behoort tot de essentiële vitamines die je nodig hebt om je lichaam goed te laten functioneren.Officieel is het eigenlijk geen vitamine maar een verzameling van vet oplosbare hormonen die je lichaam zelf kan aanmaken.Dit gebeurt door een proces in het lichaam waar zonlicht voor nodig is, UV licht om precies te zijn.De twee belangrijkste vormen van vitamine D zijn vitamine D2 en vitamine D3.Vitamine D2 is de plantaardige vorm van vitamine D. Vitamine D3, of cholecalciferol, is de dierlijke vorm.Vitamine D3 is de actieve vorm die vanuit UV licht door onze huid wordt gesynthetiseerd.Ook wanneer je kiest voor vitamine D suppletie, kies dan voor de actieve vorm vitamine D3 omdat die goed opneembaar is in je lichaam.Vitamine D2 is 66% minder efficiënt in het verhogen van de vitamine D waardes in het lichaam. Vitamine D staat bekend als de “zonneschijn” -vitamine.Het is een essentiële in vet oplosbare voedingsstof.Het helpt de botten gezond en sterk te houden, bevordert de celgroei en bevordert de immuunfunctie.Je lichaam neemt vitamine D voornamelijk op door blootstelling aan de zon, hoewel voedingssupplementen en bepaalde voedingsmiddelen ook bronnen van de voedingsstof kunnen zijn.Vitamine D-tekort treedt op wanneer uw lichaam de aanbevolen niveaus niet opneemt.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen ervoor zorgen dat uw botten misvormd, broos of dun worden.Het kan ook leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder:

  • bot verzachting ( osteomalacie )
  • lage botdichtheid ( osteopenie )
  • artrose
  • hartziekte
  • kanker
  • rachitis bij kinderen

Vitamine D en depressie

Studies hebben een verband aangetoond tussen vitamine D-tekort en depressie.Onderzoekers achter een meta-analyse uit 2013 merkten op dat studiedeelnemers met depressie ook lage vitamine D-spiegels hadden.Uit dezelfde analyse bleek dat mensen met een lage vitamine D statistisch gezien een veel groter risico op depressie liepen.De onderzoekers zijn van mening dat, omdat vitamine D belangrijk is voor een gezonde hersenfunctie, onvoldoende voedingsstoffen een rol kunnen spelen bij depressie en andere psychische aandoeningen.Een eerdere 2005studieVertrouwde bron geïdentificeerde vitamine D-receptoren in dezelfde delen van de hersenen die geassocieerd zijn met depressie.

Risicofactoren voor vitamine D-tekort

Beperkte blootstelling aan de zon, levensstijl en leeftijd kunnen bijdragen aan lage vitamine D-spiegels. Blijf lezen om meer te weten te komen over de risicofactoren voor vitamine D-tekort.

Beperkte blootstelling aan de zon

Blootstelling aan zonlicht is voor de meeste mensen de belangrijkste bron van vitamine D.Als u uit de zon blijft of te veel sunblock gebruikt, beperkt u uw blootstelling.Dat kan leiden tot vitamine D-tekort.De hoeveelheid blootstelling aan de zon die u nodig heeft, is afhankelijk van uw klimaat, het tijdstip van de dag en de tijd van het jaar.Mensen met een lichtere huid hebben de neiging vitamine D sneller op te nemen.U heeft mogelijk tussen de 15 minuten en 3 uur blootstelling aan de zon per dag nodig om voldoende vitamine D binnen te krijgen door alleen blootstelling aan de zon.De hoeveelheid blootstelling aan de zon hangt grotendeels af van de tijd van het jaar en uw huidskleur. 

Eetpatroon

Weinig voedingsmiddelen zijn van nature rijk aan vitamine D.Eet meer van deze natuurlijke bronnen van vitamine D om uw inname te verhogen:

  • Zalm
  • Makreel
  • Andere vette vis
  • Visleveroliën
  • Dierlijke vetten
  • Met vitamine D verrijkte voedingsproducten, zoals sinaasappelsap en ontbijtgranen

Als u een veganistisch of vegetarisch dieet volgt, bestaat de kans dat u niet genoeg vitamine D binnenkrijgt.

Als u een donkere huidskleur heeft

Mensen met een donkere huid hebben grotere hoeveelheden melanine, een natuurlijk pigment dat de huid zijn kleur geeft.Melanine vermindert de productie van vitamine D in de huid.Een onderzoek uit 2006 wees uit dat vitamine D-tekort in de Verenigde Staten vaker voorkomt bij Afro-Amerikanen dan bij andere Amerikaanse populaties.Volgens The Cooper Institute heeft ongeveer 40 procent van de Afro-Amerikaanse volwassenen een vitamine D-tekort.Het is onduidelijk of lagere vitamine D-spiegels bij mensen met een donkere huid ernstige gevolgen voor de gezondheid hebben.Als u zich zorgen maakt over uw vitamine D-productie door blootstelling aan de zon, overleg dan met uw arts over wat u kunt doen.Het is ook belangrijk om meer voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet toe te voegen.

Zwaarlijvigheid

Er is een verband tussen vitamine D-tekort en mensen met een body mass index (BMI) van 30 of hoger.Mensen met obesitas hebben mogelijk meer vitamine D nodig dan mensen met een gemiddeld gewicht om de aanbevolen voedingswaarde te bereiken.Als uw BMI 30 of hoger is, werk dan samen met uw arts om een ​​beheersbaar plan voor gewichtsverlies op te stellen, evenals een dieet dat u kan helpen uw vitamine D-inname te verhogen.

Leeftijd

Leeftijd kan bijdragen aan vitamine D-tekort.Naarmate u ouder wordt, wordt uw huid minder efficiënt in het aanmaken van vitamine D.Oudere volwassenen hebben ook de neiging de tijd in de zon te beperken en kunnen diëten eten met onvoldoende hoeveelheden vitamine D.

Symptomen van vitamine D-tekort

Als u een vitamine D-tekort heeft, kunt u last krijgen van:

  • pijnlijke botten
  • vermoeidheid of sufheid
  • zwakte en pijn van de spieren en gewrichten
  • U kunt ook symptomen van depressie ervaren, waaronder:
  • overweldigende gevoelens van verdriet, hopeloosheid en hulpeloosheid
  • slapeloosheid of overmatige slaperigheid, bekend als hypersomnie
  • verlies van interesse in activiteiten die u ooit leuk vond
  • lethargie
  • overmatig gewichtsverlies of gewichtstoename
  • verlies van eetlust
  • problemen met concentreren
  • vergeetachtigheid
  • verlies van seksuele interesse
  • hoofdpijn of rugklachten
  • ongerustheid
  • gedachten aan overlijden of zelfmoord

Als u een van deze symptomen van depressie ervaart, is het belangrijk dat u onmiddellijk een afspraak maakt met uw arts.

Diagnose van vitamine D-tekort

Om een ​​vitamine D-tekort te diagnosticeren, zal uw arts een test bestellen om de hoeveelheid vitamine D in uw bloed te meten.Om een ​​diagnose van depressie te stellen, zal uw arts u vragen stellen over uw symptomen.Mogelijk wordt u ook gevraagd om een ​​zelfbeoordeling te maken.Depressie kan niet worden vastgesteld met een bloedtest.Uw arts zal u ook vragen stellen en een lichamelijk onderzoek uitvoeren om te bepalen of u een depressie heeft.En er kunnen andere examens en laboratoriumtests zijn om andere mogelijke onderliggende problemen uit te sluiten, en om te bepalen of uw symptomen van depressie mogelijk verband houden met een vitamine D-tekort. 

Vitamine D-tekort behandelen

U kunt vitamine D-tekort en de symptomen ervan behandelen door uw inname van deze essentiële voedingsstof te verhogen.Manieren waarop u meer vitamine D kunt consumeren, zijn onder meer:

  • vitamine D-supplementen nemen
  • het verhogen van uw blootstelling aan de zon
  • voedsel eten dat vitamine D bevat of verrijkt is met vitamine D

Om depressie te behandelen, zijn psychotherapie en antidepressiva veel voorkomende behandelingen.Ze kunnen afzonderlijk of in combinatie met dieetveranderingen worden opgenomen, afhankelijk van uw symptomen en behandeldoelen.Als uw depressie verband houdt met een vitamine D-tekort, kan het verhogen van uw vitamine D helpen om uw symptomen te verlichten.Praat met uw arts over uw behandelingsopties en wat voor u het beste zou werken.Mensen met een depressie kunnen ook stappen ondernemen om de symptomen van depressie te verlichten. Enkele van uw opties kunnen zijn:

Regelmatig sporten

Routinematige lichaamsbeweging kan de symptomen van depressie helpen verminderen door ‘feel-good’-chemicaliën zoals endorfine in de hersenen vrij te geven.Oefening kan ook de chemicaliën van het immuunsysteem verminderen die depressie kunnen verergeren.Begin met drie keer per week 30 minuten cardio en voeg zo nodig dagen en minuten toe.

Een regelmatig slaapschema aanhouden

Slapeloosheid, hypersomnie en andere slaapproblemen zijn in verband gebracht met depressie.Maak een regelmatig slaapschema om met deze symptomen om te gaan.Dat kan betekenen dat je een slaap- en wekker moet instellen.U kunt ook een dagboek bijhouden om bij te houden hoe lang u hebt geslapen en de kwaliteit van uw slaap.Dit zal u helpen uw voortgang bij te houden.

Contact opnemen met dierbaren

Uw vrienden en familie kunnen u steun en kracht geven bij het omgaan met uw symptomen.Het is belangrijk dat u uw dierbaren laat weten hoe ze kunnen helpen en wanneer hun acties niet bijdragen aan uw behandelplan.Vitamine D is essentieel voor uw lichamelijke en geestelijke gezondheid.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder depressie.Enkele manieren om depressie te behandelen die verband houdt met onvoldoende vitamine D-spiegels zijn:

  • meer zon krijgen
  • het toevoegen van voedingsmiddelen die rijk zijn aa n vitamine D aan uw dieet
  • een gezond gewicht behouden
  • voedingssupplementen nemen

Praat met uw arts over uw beste behandelingsopties.Bekijk Vitamine D Supplementen >

27 gedachten over “URANAK Vitamine D, covid-19 en dosering Prof. Dr. Borislav Kamenov, immunoloog uit Nis”

  1. Lepo čovek kaže: slušamo one koji su zamrznuti na nivo znanja iz 1950god. Medicina je poprilično napredovala, ali mnogi protokoli su ostali "zamrznuti" U Engleskoj je sada zbog dešavanja sa koronom pokrenuta inicijativa za promenu protokola. Pre svega bi bilo dobro da ova TV ponovo pozove doktora u emisiju jer je bilo jako mnogo smetnji, a voditeljka da malobolje pripremi pitanja jer je ovde pokazala potpunu neobaveštenost. Ipak hvala što smo ga čuli i na vašoj televiziji. Doktor je inače "tv zvezda" zadnjih par meseci na drugim televizijama. Za ovako kratko vreme i sa ovakvim pitanjima nismo dobili potpunu informaciju. Da bi proverili količinu D vitamina u svom organizmu, ništa lakše nego otići do prve najbliže laboratorije i za 2000 din dobiti rezultat istog dana. Količina ispod 75 je ništa, a uglavnom su kod većine rezultati takvi. Kad budete znali vaš rezultat potražite na ovaj način ponovo doktora Kamenova, sad već mnogo opširnijih i detaljnijih klipova ima na you tube. Ovaj čovek se pojavio u pravo vreme, ne slušajte one "zamrznute" Doktore i Vama i nama u zdravlju nam bili Vaši saveti !

  2. Čuveni brazilski docent neurologije
    dr.Coimbra preporučuje dnevnu dozu
    vitamina D3 od 10000 IU (internacionalnih jedinica)dnevno za ljude starije od 50 godina i apsolutno se poklapa
    njegovo mišljenje sa mišljenjem našeg uvaženog dr.Kamenova.
    Dr .Coimbra daje terapiju obolelim od karcinoma i drugih autoimunih bolesti
    većim dozama vitamina D3
    na principu 1000 IU na kilogram težine. dnevno .
    On tvrdi da vakcina za kovid 19 ne postoji
    i da se možemo jedino zaštititi dozom od 10000 IU dnevno jačanjem imuniteta.

  3. То је наш нишки чувени педијатар и све што је казао је тачно. Слободно га послушајте и још је врло битна исхрана. Можете га наћи на интернету клиника Каменов и позовите га даће вам савете. Храна и сунце су бр један. Храна нам је затрована поготову месо,а о прерађевинама да и не причамо. Храном до самоизлњчења. То ће нас натерати да се вратимо коренима и сами гајимо храну,ко има где. Зато су оволике болештине код људи. Рецимо кандида,па ко је пре двадесетак год спомињао кандиду која је сада епидемија. Она се првенствено множи лошом исхраном.

  4. Sve sto je prof. dr. Kamenov rekao u intervjuu je apsolutno tacno. S obzirom da se ovom tematikom bavim poslednje 2 (dve) godine i na svom primeru sam iskusio sta znaci biti ispod minimalne granice od 75 – 150 dodao bih sledece sto je veoma vazno kada se uzima vitamin D3 kao dodatak (suplement) svakodnevnoj ishrani:
    1. Mi ga zovemo vitamin D, ali to ustvari nije vitamin vec HORMON koji nas organizam proizvodi kao rezultat delovanja Sunca na povrsinu nase koze.
    Dakle, suncanje tokom leta izmedju 9-10h ujutro zbog manje kolicine UVA (stetnih suncevih zraka) je idealno. (poceti sa 15 minuta, s tim sto je 30 minuta sasvim dovoljno jer nas interesuje da dobijemo dnevnu dozu UVB zraka koji su "odgovorni" za stvaranje ovog izuzetno vaznog HORMONA za nase celokupno zdravlje, a ne samo u odbrani od korone ili bilo kog drugog virusa). Naravno, bez ikakvih krema za suncanje!
    2. Kada se uzima "vitamin" D3 kao suplement na duze staze da bi se podigao njegov nivo u krvi, MORA se uzimati ZAJEDNO sa vitaminom K2. Ovo je veoma BITNO da ne bi doslo do KALCIFIKACIJE UNUTRASNJIH ORGANA (u kracem periodu do mesec-dva dana je ok bez vitamina K2, ali sve sto je duze od toga mora se uzimati zajedno sa vitaminom K2).
    3. U koje doba dana je najbolje uzimati vitamin D3 i K2 kao suplement? Za vreme rucka, u toku jela – sa malo vode popiti minimum 2,000 IU do 5,000 IU (tezi oblici nedostatka vitamina D zahtevaju od 7,000-10,000 IU sve dok se ne dostigne barem minimum koji je potreban da ima jedna osoba).
    Zasto? S obzirom da je lucenje kortizola najvece ujutro, oni se (navodno) "sukobljavaju", pa sam ja presao sa jutarnje, na podnevnu dozu.
    4. Zasto neki ljudi imaju problem da "nabiflaju" potreban nivo vitamina D u svom organizmu? Zato sto imaju PROBLEM SA ABSORPCIJOM tog vitamina (pre svega u bubrezima i jetri, ali i u drugim unutrasnjim organima)
    5. Sta je bitno da bi se poboljsala ABSORPCIJA vitamina D3 kada ga uzimamo kao suplement (dodak svakodnevnoj ishrani) u kapsulama? Da u nasem obroku bude nesto masno – puter, slanina, mast, ulje, sir itd.
    To je od izuzetnog znacaja!
    Meni je trebalo 2 (dve) godine da se sa 40 (znatno ispod minimuma od 75) moj nivo vitamina D3 u krvi podigne na 86. (leti suncanje uz 2,000 IU dnevno, kada je leto proslo podigao dozu na 5,000 IU vitamina D3).
    6. Odnos vitamina D3 i vitamina K2 je sledeci: na svakih 1,000 IU vitamina D3 uneti istovremeno 120 mg vitamina K2 [ukoliko ga pijete duze od 2 (dva) meseca sto je realno da se dogodi].
    Uzimanje vitamina D3 u pilulalama ili kapima ne dovodi do nikakvih rezultata ukoliko se STRIKTNO ne pridzavate onoga sto je rekao prof. dr. Kamenov, imajuci takodje u vidu sto je moja malenkost napred navela.
    Namera je da Vam ukazem na mnoge vazne stvari kada je u pitanju pravilan unos vitamina D3 kao dodatka vasoj ishrani u cilju jacanja vaseg imunog sistema, a nisu pomenute u doticnom intervjuu.

  5. Joe Rogan uzima 5000 dnevno.
    Ko ima mediteranski tip kože, nek se slobodno sunča.
    Da sam ja Vučić, naredio bih dnevnu dozu od 5000. Ko ne uzima, suspenduje mu se zdravstvena usluga.
    Doktor je odličan, akcenat mu je simpatičan.
    16:30 tačno 👍

  6. Doktore hvala vam sto ste ovim sto ste ispričali i ujedno nas edukovali po pitanju lečenja mnogih ljudi .Mnogo je više onih koji sarađuju sa farmaceutskim kompanijama a narod izvlači deblji kraj.

  7. Prica doktor ali niko ne veruje, niti slusa.
    Lepo je objasnio, jejtino je a mnogo znaci za zdravlje.
    Nije cilj da budemo zdravi, vec da kupujemo lekove, koji ne mogu da nas izlece vec samo ublazavaju stanje.
    Niko od lekara u ambulantama i ako su specijalisti nece da kazu nista o D3 vitaminu, ni kao savet, ni kao o leku, kao da su zavrsili srednju masinsku skolu, prate uputstva SZO, imaju strah da ne izgube posao.
    Dr Kamenov je cuveni profesor i imunolog, koji je u penziji i ima veliko klinicko iskustvo.
    Pozdrav za doktora👍

Reacties zijn gesloten.