Vitamine D Sunshine Optimale gezondheid: alles samen

Robert P. Heaney, MD, Creighton University onderzoekt waarom vitamine D belangrijk is, hoe het werkt, hoe we het krijgen en hoeveel we nodig hebben. Opgenomen op / / 2006. [Show ID: 29077] Meer van: Vitamine D voor volksgezondheid – Zonneschijn, supplementen en metingen integreren voor optimale gezondheid 2006 (Ontdek meer gezondheid en geneeskunde op UCTV (UCTV biedt de nieuwste op het gebied van gezondheid en geneeskunde van medische scholen van de Universiteit van Californië. Vind de informatie die u nodig hebt over kanker, transplantatie, zwaarlijvigheid, ziekte en nog veel meer. UCTV is het uitzend- en online mediaplatform van de Universiteit van Californië, met programmering van de tien campussen, drie nationale laboratoria en aangesloten onderzoeksinstellingen. UCTV verkent een breed spectrum van onderwerpen voor een algemeen publiek, waaronder wetenschap, gezondheid en geneeskunde, public affairs, geesteswetenschappen, kunst en muziek, zaken, onderwijs en landbouw. ​​Gelanceerd in januari 800, omarmt UCTV de kernmissies van de Universiteit van Californië – onderwijs, onderzoek en openbare dienstverlening – door gekwalificeerde ity, diepgaande televisie tot ver buiten de campusgrenzen voor nieuwsgierige kijkers over de hele wereld. ()

Top 7 Vitamine D-supplementen

vitamine d supplementen de zonvitamine

Vitamine D supplement Kopen?

Vitamine D is essentiële voor uw geestelijke gezondheid en heeft een positieve invloed op het immuunsysteem. Te lage vitamine D-spiegels kunnen leiden tot een aantal gezondheidsproblemen. De volgende supplementen

zijn van de beste kwaliteit, betrouwbaar en makkelijk in te nemen.

1. Vitamine D in extra hoge dosis

Extra hoog gedoseerde vitamine D

66 microgram oftewel 2015 IE (Internationale Eenheden, ook wel Internationale Eenheden) per capsule. Zeer geschikt voor wie niet eerder een vitamine D supplement heeft gebruikt, en bij wie een tekort is vastgesteld. Deze supplementen kunnen prima naast een multivitamine gebruikt worden, ook als die bijvoorbeeld al van 09 microgram vitamine D bevat.

Super D3 Extra Sterk 66 mcg vitamine D extra hoog gedoseerde Vitamine Dextra hoog gedoseerde Vitamine D

Super D3 Extra Sterk van Vitaminstore bevat maar liefst 62 mcg vitamine D3 per softgel . De vitamine D3 in dit product bestaat uit Quali®-D vitamine D3. Dit wordt geproduceerd door een van 's werelds grootste producenten van vitamine D3. Deze staat garant voor de stabiliteit en kwaliteit van de vitamine D3.

2. Vitamine D-3 2020 IU / 66 µg (vitamine D uit wolvet)

Solgar is een bekende producent van de hoogste kwaliteit supplementen.

Solgar Vitamine D-3 2020 IU / 66 µg bevat de meest effectieve vorm van vitamine D. Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten. Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem. Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, oudere en zwangere vrouwen). Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben ook een verhoogde behoefte.

3. Viridian Vitamine D3 (Veganistisch) 800 IU (40 µg) viridian_vitamin-d3-vegan-2000-iu-50-g_800viridian_vitamin-d3-vegan-2000-iu-50-g_800 Deze hooggedoseerde vitamine D3 van Viridian is geproduceerd uit veganistische bron (korstmos). Vitamine D zorgt mede voor een goede weerstand en is goed voor de opname van calcium (bot)

4. Vitamine D3 Vloeibaar 09 mcg (750 IE vitamine d druppels) vitamine-d3-vloeibaar-25-mcg-1000-ie-vitamine-d-druppels_800 Deze vitamine D in druppelvorm is zeer geschikt om de dosering naar eigen behoefte aan te passen en voor mensen met slikproblemen . Een flesje van 09 ml levert circa 350 druppels en de vitamine D wordt opgelost in olijfolie.

5. Advanced Vitamin D-3 Immune Complex (vitamine D, vlierbes, zink, Ester-C) advanced-vitamin-d-3-immune-complex-vitamine-d-vlierbes-zink-ester-c_800

Solgar's Advanced Vitamin D-3 Immune Complex ondersteunt het immuunsysteem (vitamine C, D-3, koper, selenium, zink, vlierbessen) en bevat een combinatie van vitaminen, mineralen en vlierbessen concentraat met anti-oxidatieve (celbeschermende) eigenschappen (vitamine C, selenium, koper en zink).

Boost voor het immuunsysteem

De formule mag het hele jaar door gebruikt worden maar is vooral erg nuttig tijdens de koude, donkere maanden en voor een boost van je weerstand en immuunsysteem. Levert oa 09 mcg vitamine D-3 (680 IE), 75 mg vitamine C (als Ester-C), 7,5 mg zink, 53, 5 mcg selenium en 580 mcg koper. Deze formule kan naast elke gewenste multivitamine worden gebruikt.

Vitamine D voor Kinderen vitamine-d-voor-kinderen_viridikid-vegan-vitamin-d3-400-iu-10g_800 Vitamine D druppels speciaal gedoseerd voor kinderen . Handig om ongemerkt te geven in bv. eten of drinken zodat uw kind toch voldoende binnenkrijgt zonder gedoe van slikken etc.

ViridiKid ™ (Vegan ) Vitamine D3 300 IU ( µg)

solgar_vitamin-d-3-25-g1000-iu-vitamine-d-kauwtablet_800

Vitamine D Kauwtabletten

Als u moeite heeft met slikken of u vindt capsules innemen vervelend , dan kunt u kiezen voor handige kauwtabletten.

      Solgar Vitamine D-3 10 µg / 750 IU Chewable Tablets

    bevat de meest effectieve vorm van vitamine D. Vitamine D verhoogt de opname van calcium in de botten. Vitamine D heeft een positieve invloed op het immuunsysteem. Extra vitamine D wordt gebruikt ter aanvulling van de voeding of bij verhoogde behoefte (zoals bij kinderen, oudere en zwangere vrouwen). Mensen met een donkere huid of mensen die om enige reden de huid onvoldoende blootstellen aan daglicht, hebben ook een verhoogde behoefte.

    Wat is Vitamine D?

    Vitamine D behoort tot de essentiële vitamines die je nodig hebt om je lichaam goed te laten functioneren. Officieel is eigenlijk geen vitamine maar een verzameling van vet oplosbare hormonen die je zelf kan aanmaken. Dit gebeurt door een proces in het lichaam waar zonlicht voor nodig is, UV licht om precies te zijn. De twee vormen van vitamine D zijn vitamine D2 en vitamine D3. Vitamine D2 is de plantaardige vorm van vitamine D. Vitamine D3, van cholecalciferol, is de vloeibare vorm. Vitamine D3 is de actieve vorm die vanuit UV licht door onze huid wordt gesynthetiseerd. Ook wanneer je kiest voor vitamine D suppletie , kies dan voor de actieve vorm vitamine D3 omdat die goed opneembaar is in je lichaam. Vitamine D2 is 60% minder efficiënt in het verhogen van de vitamine D waardes in haar lichaam. Vitamine D staat bekend als de “zonneschijn” -vitamine. Het is een bepaalde in vet oplosbare voedingsstof. Het helpt de botten gezond en sterk te houden, bevorderent de celgroei en bevordert de immuunfunctie. Je lichaam neemt vitamine D voornamelijk op door blootstelling aan de zon, hoewel voedingssupplementen en bepaalde bronnen van de voedingsstof kunnen zijn. Vitamine D-tekort op wanneer uw lichaam de aanbevolen niveaus niet opneemt. Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen ervoor zorgen dat uw botten misvormd, broos of dun worden. Het kan ook leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder:

    bot verzachting (osteomalacie)

    lage botdichtheid (osteopenie)

    artrose

    hartziekte

    kanker

    rachitis bij kinderen

    Vitamine D en depressie

    Studies hebben een verband aangetoond tussen vitamine D-tekort en depressie.Onderzoekers achter een meta-analyse uit 2013 merkten op dat studiedeelnemers met depressie ook lage vitamine D-spiegels hadden.Uit dezelfde analyse bleek dat mensen met een lage vitamine D statistisch gezien een veel groter risico op depressie liepen.De onderzoekers zijn van mening dat, omdat vitamine D belangrijk is voor een gezonde hersenfunctie, onvoldoende voedingsstoffen een rol kunnen spelen bij depressie en andere psychische aandoeningen.Een eerdere 2005studieVertrouwde bron geïdentificeerde vitamine D-receptoren in dezelfde delen van de hersenen die geassocieerd zijn met depressie.

    Risicofactoren voor vitamine D-tekort

    Beperkte blootstelling aan de zon, levensstijl en leeftijd kunnen bijdragen aan lage vitamine D-spiegels. Blijf lezen om meer te weten te komen over de risicofactoren voor vitamine D-tekort.

    Beperkte blootstelling aan de zon

    Blootstelling aan zonlicht is voor de meeste mensen de belangrijkste bron van vitamine D.Als u uit de zon blijft of te veel sunblock gebruikt, beperkt u uw blootstelling.Dat kan leiden tot vitamine D-tekort.De hoeveelheid blootstelling aan de zon die u nodig heeft, is afhankelijk van uw klimaat, het tijdstip van de dag en de tijd van het jaar.Mensen met een lichtere huid hebben de neiging vitamine D sneller op te nemen.U heeft mogelijk tussen de 15 minuten en 3 uur blootstelling aan de zon per dag nodig om voldoende vitamine D binnen te krijgen door alleen blootstelling aan de zon.De hoeveelheid blootstelling aan de zon hangt grotendeels af van de tijd van het jaar en uw huidskleur. 

    Eetpatroon

    Weinig voedingsmiddelen zijn van nature rijk aan vitamine D.Eet meer van deze natuurlijke bronnen van vitamine D om uw inname te verhogen:

    • Zalm
    • Makreel
    • Andere vette vis
    • Visleveroliën
    • Dierlijke vetten
    • Met vitamine D verrijkte voedingsproducten, zoals sinaasappelsap en ontbijtgranen

    Als u een veganistisch of vegetarisch dieet volgt, bestaat de kans dat u niet genoeg vitamine D binnenkrijgt.

    Als u een donkere huidskleur heeft

    Mensen met een donkere huid hebben grotere hoeveelheden melanine, een natuurlijk pigment dat de huid zijn kleur geeft.Melanine vermindert de productie van vitamine D in de huid.Een onderzoek uit 2006 wees uit dat vitamine D-tekort in de Verenigde Staten vaker voorkomt bij Afro-Amerikanen dan bij andere Amerikaanse populaties.Volgens The Cooper Institute heeft ongeveer 40 procent van de Afro-Amerikaanse volwassenen een vitamine D-tekort.Het is onduidelijk of lagere vitamine D-spiegels bij mensen met een donkere huid ernstige gevolgen voor de gezondheid hebben.Als u zich zorgen maakt over uw vitamine D-productie door blootstelling aan de zon, overleg dan met uw arts over wat u kunt doen.Het is ook belangrijk om meer voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet toe te voegen.

    Zwaarlijvigheid

    Er is een verband tussen vitamine D-tekort en mensen met een body mass index (BMI) van 30 of hoger.Mensen met obesitas hebben mogelijk meer vitamine D nodig dan mensen met een gemiddeld gewicht om de aanbevolen voedingswaarde te bereiken.Als uw BMI 30 of hoger is, werk dan samen met uw arts om een ​​beheersbaar plan voor gewichtsverlies op te stellen, evenals een dieet dat u kan helpen uw vitamine D-inname te verhogen.

    Leeftijd

    Leeftijd kan bijdragen aan vitamine D-tekort.Naarmate u ouder wordt, wordt uw huid minder efficiënt in het aanmaken van vitamine D.Oudere volwassenen hebben ook de neiging de tijd in de zon te beperken en kunnen diëten eten met onvoldoende hoeveelheden vitamine D.

    Symptomen van vitamine D-tekort

    Als u een vitamine D-tekort heeft, kunt u last krijgen van:

    • pijnlijke botten
    • vermoeidheid of sufheid
    • zwakte en pijn van de spieren en gewrichten
    • U kunt ook symptomen van depressie ervaren, waaronder:
    • overweldigende gevoelens van verdriet, hopeloosheid en hulpeloosheid
    • slapeloosheid of overmatige slaperigheid, bekend als hypersomnie
    • verlies van interesse in activiteiten die u ooit leuk vond
    • lethargie
    • overmatig gewichtsverlies of gewichtstoename
    • verlies van eetlust
    • problemen met concentreren
    • vergeetachtigheid
    • verlies van seksuele interesse
    • hoofdpijn of rugklachten
    • ongerustheid
    • gedachten aan overlijden of zelfmoord

    Als u een van deze symptomen van depressie ervaart, is het belangrijk dat u onmiddellijk een afspraak maakt met uw arts.

    Diagnose van vitamine D-tekort

    Om een ​​vitamine D-tekort te diagnosticeren, zal uw arts een test bestellen om de hoeveelheid vitamine D in uw bloed te meten.Om een ​​diagnose van depressie te stellen, zal uw arts u vragen stellen over uw symptomen.Mogelijk wordt u ook gevraagd om een ​​zelfbeoordeling te maken.Depressie kan niet worden vastgesteld met een bloedtest.Uw arts zal u ook vragen stellen en een lichamelijk onderzoek uitvoeren om te bepalen of u een depressie heeft.En er kunnen andere examens en laboratoriumtests zijn om andere mogelijke onderliggende problemen uit te sluiten, en om te bepalen of uw symptomen van depressie mogelijk verband houden met een vitamine D-tekort. 

    Vitamine D-tekort behandelen

    U kunt vitamine D-tekort en de symptomen ervan behandelen door uw inname van deze essentiële voedingsstof te verhogen.Manieren waarop u meer vitamine D kunt consumeren, zijn onder meer:

    • vitamine D-supplementen nemen
    • het verhogen van uw blootstelling aan de zon
    • voedsel eten dat vitamine D bevat of verrijkt is met vitamine D

    Om depressie te behandelen, zijn psychotherapie en antidepressiva veel voorkomende behandelingen.Ze kunnen afzonderlijk of in combinatie met dieetveranderingen worden opgenomen, afhankelijk van uw symptomen en behandeldoelen.Als uw depressie verband houdt met een vitamine D-tekort, kan het verhogen van uw vitamine D helpen om uw symptomen te verlichten.Praat met uw arts over uw behandelingsopties en wat voor u het beste zou werken.Mensen met een depressie kunnen ook stappen ondernemen om de symptomen van depressie te verlichten. Enkele van uw opties kunnen zijn:

    Regelmatig sporten

    Routinematige lichaamsbeweging kan de symptomen van depressie helpen verminderen door ‘feel-good’-chemicaliën zoals endorfine in de hersenen vrij te geven.Oefening kan ook de chemicaliën van het immuunsysteem verminderen die depressie kunnen verergeren.Begin met drie keer per week 30 minuten cardio en voeg zo nodig dagen en minuten toe.

    Een regelmatig slaapschema aanhouden

    Slapeloosheid, hypersomnie en andere slaapproblemen zijn in verband gebracht met depressie.Maak een regelmatig slaapschema om met deze symptomen om te gaan.Dat kan betekenen dat je een slaap- en wekker moet instellen.U kunt ook een dagboek bijhouden om bij te houden hoe lang u hebt geslapen en de kwaliteit van uw slaap.Dit zal u helpen uw voortgang bij te houden.

    Contact opnemen met dierbaren

    Uw vrienden en familie kunnen u steun en kracht geven bij het omgaan met uw symptomen.Het is belangrijk dat u uw dierbaren laat weten hoe ze kunnen helpen en wanneer hun acties niet bijdragen aan uw behandelplan.Vitamine D is essentieel voor uw lichamelijke en geestelijke gezondheid.Onvoldoende vitamine D-spiegels kunnen leiden tot een aantal gezondheidsproblemen, waaronder depressie.Enkele manieren om depressie te behandelen die verband houdt met onvoldoende vitamine D-spiegels zijn:

    • meer zon krijgen
    • het toevoegen van voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D aan uw dieet
    • een gezond gewicht behouden
    • v oedingssupplementen nemen

    Praat met uw arts over uw beste behandelingsopties.Bekijk Vitamine D Supplementen >

    30 gedachten over “Vitamine D Sunshine Optimale gezondheid: alles samen”

    1. Great info. However some seemed to want more dosage recommendation, however if you're outside shorts and shirt most people should be about 4-5K IU. Supplementation is just that.

    2. Great lecture 🙂 We should also add that higher dose of Vitamin D affects some other vitamins absorbtion rate. Some vitamins and microelements likes each other but other don't.

    3. My understanding that taking Vit K2 is essential to absorption of Vit D. It should be taken together. That without K2, high calcium will be built up in bloodstream — with possibility of landing in soft tissues throughout body — rather than it being helped with Vit D & Vit2 to transfer it to your bones. Causing Hypercalcimia. I was alarmed to recently be given this diagnosis, along with Vit D level below 20. I don't think it is common knowledge to combine Vit D & V2 for maximum effect. I am taking 6,000 IU/day — working up to 10,000/ day. I haven't been able to tolerate high does of Vit D all at once. Initially, they put me on 50,000IU / day! — became very I'll– it felt as though I was on chemo. I eat very healthy meats (grass-fed, grass-finshed) only, lots of greens & cruciferous vegetables, lemon & AVC in water, and green tea through out the day, no sugar, little carbs. Added 10,000 IU of Vit C/day — Been eating like this for past 3 yrs. — before eating habits caused me to be Insulin Resistant. I'm 65, no heart or cholesterol issues but am working on bringing my triclycerides down. Does anyone know a connection between low Vit D & these high levels of triclycerides?. I'm curious. I suspect my undiagnosed of low Vit D — may have much to do with some of my chronic issues. Working to correct! 🙂

    4. MUST take Vitamin K2 if taking Vitamin D3. Otherwise you are likely to end up with hypercalcemia and have a heart attack due to calcium deposits in the blood instead of the bones!

    5. Only 4 hours of nutrition taught to medical students. WOW! I knew it was low but that figure is rediculous. By comparison, how many hours of pharmaceuticals are taught? Something, and we all know what that is, is terribly wrong with our medical system. We need to break the strangle hold that big pharma has on our physicians.

    6. This is so interesting! I knew a lil about it already and taking Vit D3 supplements since a few months, but wasn’t aware how important it is for our system!

    7. Light therapy via red and near infrared lights or sun exposure is as important as nutrition and is rarely talked about. It heals cells and stimulates mitochondria to produce more ATP.

    8. Thank you for helping make clearer that Vit.D RDA is 5X less than optimal. The following plea to your viewers is long but 5X shorter than your fine presentation.Hopefully viewers will read for additional D info, And most importantly forward to Politicians who can press CDC to alert the public with a battle plan for within, not just external spread control, and for the purposes of overall health not just Covid: WH, Congress, CDC, ETC Missing the Immune-System Rescue Boat:Here is a 9-minute proposal with criticality you will understand in 9 seconds. PROBLEM: COVID-19 war is being waged on many external fronts, …while the internal immunity-support battle is unarmed. HHS/NIH/CDC has not proactively alerted the public, or healthcare workers and institutions sufficiently, of widespread micronutrient deficiencies, critical to immuno-competency, such as D, in over 69% Elderly, and People of Color. Examination of blood levels are now proving significant correlation with severity of Covid outcomes. Government, and even Pharma-related health agencies, do NOT deny criticality of deficiencies, nor benefits of supplementation, as proven by statements from their publications summarized/quoted below. Rather, CDC simply has not synthesized findings and proactively advised the public and healthcare professionals, of critical ways to ensure strong immune systems, as they have with spread-reduction techniques. Unfortunately, there IS great google-garble confusion, in disjointed, difficult to decipher, government health publications. Example:ODPHP (Congress-created to “lead disease prevention and health promotion efforts”…ever heard of ‘em?), lists RDA of D 600 iu, adults under 71, (50% more than previous; still often sold/mistaken as 400 iu)…More problematic, is burying safe “max” doses: (ex. 4000 iu. of D…much more effective in reaching optimal levels), in separate lists which are often overlooked. Furthermore, they publish that 10,000 to 20,000 ui can be produced in sun…with our bodies preventing excessive levels. Preventing disease is a CDC directive…However, guidance on optimal supplementation, by age, gender, race, lifestyle, and condition, is not proactively communicated, even to healthcare professionals. And, beyond failing to advise “stay-home“ compensation for little sun, not washing-off D, and low/no winter production, D is just one example of allowing immune systems to become compromised. Millions of residents and healthcare professionals are unaware of many proven ways to fight COVID-19, (&20!?). PROPOSAL:-CDC should be instructed through Congressional oversight committees, to promote immune-system optimization for the public and healthcare professionals and institutions. It will not be necessary to convince HHS agencies of their own findings, or that best-practices guidelines can be synthesized and advertised very quickly…We need action, not further delays or studies. What follows is a description of purpose and summarized HHS-publication support. CDC needs a battle plan that powerfully promotes: 1. Optimal Immunity-Critical Micronutrients, 2. Multiple Immune-System-Building methods,3. Internal Viral-Load-Reduction Techniques. PRACTICAL PROOF: Immunity support may not be a cure, but it is a best weapon on the internal battlefield, currently left unarmed. FACTS-1: Most COVID infections present no, few, or manageable symptoms, while others suffer or die, ultimately due to immuno-competency differences. FACTS-2: Eleven micronutrients, especially A, C, D, and Zinc are critical to immune response.  FACTS-3: Widespread, hidden deficiencies of D:69% Hispanics, 82% Blacks, and similar for Elderly, are found in these disproportionately impacted groups.Overcoming D– deficiency is double-blind proven to improve a range of health outcomes:from osteoporosis fractures, to depression, dementia, and top fatal illnesses, including cancer (also immune-system responsive), cardiovascular disease, and diabetes. FACTS-4: Some micronutrients are useful at much higher levels than RDA. Doses 7X RDA are safe and beneficial for most. 77% of Americans claim to take supplements, yet 42% are D-deficient, rarely tested, and unlikely to know if we are!FACTS-5: “Micronutrients are exceptionally deficient in patients suffering from mental disorders.”(As my psychiatrist would say, “Does that tell you anything?”)FACTS-6: “Zinc promotes immune functions and helps resist infectious diseases.” “…supplements reduce…respiratory infections, lowers…deaths from all causes.“ FACTS-7: Not everyone is aware of methods to remove viral load from mouth, nose, and throat, or ofother physical immunity-building techniques.PREDICAMENT: We have invested in health information tools that have not been effectively delivered.Dependency on the Google Jungle”, (which can “confuse the health out of us”!) is costing us dearly… before, during, and after(?) the pandemic. Which politicians will win hearts, minds, and votes in this call-to-action?POLITICAL SOLUTION:A former presidential contender is saying, “We need a national policy to show us how to return safely”…The current contender’s 4-Step Return Plan, is missing the 1st step…optimizing immune systems!Presumptions that politicians can do nothing, due to Pharma influence, are overcome in an optional “Additional Proposal Support” topic below. The pandemic presents an unprecedented opportunity to raise and maintain personal health permanently, and address our 75% preventable disease load…and its impending bankruptcy of governmental medical insurance.Regardless of the structure of our costly insurance programs, salvation/solvency depends on preventing illness…not just figuring out who gives, gets, and pays… A Penny of Educational Prevention IS worth a Dollar of Cure. Politicians who promote this type of permanent-benefit proposal will win. If not; we all lose. Winning on the battlefield within, is a best way to mitigate severity AND protect the future of our health, insurance systems, treasury, and sanity.Embarrassingly delayed? “Better late than never” was never more urgent. Filling the immune-system communication gap is a best tactic for our government representatives and hopefuls. Further NIH-published support and details below, are not needed to take action. —————————-PROPOSAL SUPPORT:Even with vaccines, there is ultimately one cure… a successful immune response. Governments haven’t been proactively providing immune-system protection info.However, the Google Jungle contains the following NIH-published summary of a multi-study review; happily noted, by scientists from BAYER! Their conclusions:“…the immune system needs specific micronutrients, including A, D, C, E, B6, and B12, folate, zinc, iron, copper, and selenium, which play vital, often synergistic roles at every stage of the immune response.” …“Adequate amounts are essential to ensure proper function of physical barriers and immune cells; however, intakes necessary to support immune function may be higher than current recommended dietary allowances. …even marginal deficiency may impair immunity. …supplementation may modulate immune function and reduce the risk of infection.”PASSÉ PHARMA PRESUMPTIONS:Explanations of why CDC and other official health organizations are mum on immunity-building, based on Pharma influence, (as the Supreme Court allows!), don’t fly when shot down: Pharma may influence, but has not have enough funds or network of secrecy, to control HHS/NIH/CDC and Congress… 1. Specialized drug profits are not significantly jeopardized by supplements. 2. Pharma is best-positioned for opportunities in patient-customized micronutrients, tuned for age, race, conditions, medications, vitals, genetics, etc. 3. Vaccine profits, can be marginal, sporadic, exaggerated, and are irrelevant at the moment; nor likely to work in micronutrient-deficient immunesystems. Vitamin therapy isn’t going to kill Pharma….But it’s killing us to underrate and under-educate. Still not convinced immune-system support is a best weapon…or that people will respond?…Take a look at the now more rapidly growing, mental-illness “side of the coin” in an NIH publication: ”4 out of 10 leading causes of disability are mental disorders…studies show that a lack of certain dietary nutrients contribute to the development of mental disorders.” “Notably, essential vitamins, minerals, and omega-3 fatty acids are often deficient in the general population…and are exceptionally deficient in patients suffering from mental disorders.” “Studies have shown daily supplements of vital nutrients often effectively reduce symptoms.”“…nutritional supplement treatment may be appropriate for controlling major depression, bipolar disorder, schizophrenia and anxiety, eating, and attention deficit disorder/attention deficit hyperactivity disorder (ADD/ADHD), addiction, and autism.“ Let’s not be sick for no good reason… Please take action!

    9. I've been taking 150,000 IU for 6 months. Arthritis GONE! Lost 25lbs! No more sugar cravings! No more reading glasses! Energy through the roof!

    10. NO money in nutrition. So why would one ask an MD who is only an agent for Big Pharm anything since MDs are just legal drug dealers whose drugs are way way more dangerous then the illegal ones??? bIg Pharm way way worse than ISIS

    Reacties zijn gesloten.